12 ICCC – Nove kompetencije za uspješnu transformaciju

Održana 12 International Controlling Conference in Croatia
15 studenoga, 2024

12 ICCC – 15. studeni 2024. 

Sheraton Hotel Zagreb,
Ul. kneza Borne 2
petak, 9,00 – 16,00 sati

Biznis više nije samo biznis. Preduvjet za uspjeh i održivost
je uspješna transformacija prema modernoj organizaciji u svakom pogledu.
Na tom putu pobjeđuju kompetencije.
 .

.Pod pokroviteljstvom ICV – Internationaler Controller Verein
konzultantsko poduzeće Kontroling Kognosko i Lider media organizirali su

12. međunarodnu konferenciju o kontrolingu (ICCC).
Prezentacije su bile na hrvatskom i engleskom jeziku uz simultano prevođenje.

shutterstock 71947033

GLAVNA TEMA KONFERENCIJE: 

U poslovnom svijetu ključne riječi ove godine su TRANSFORMACIJA i NOVE KOMPETENCIJE.

Transformacija strategije, procesa, alata, vještina i radnog okruženja unutar organizacija, stvorila je novu paradigmu rada. Ona podrazumijeva novi set pravila, procedura i vrijednosti koje oblikuju kako se djeluje unutar organizacije. To utječe i na značajne promjene u svijetu menadžmenta i kontrolinga. Upravljanje se mijenja, kao i cijelo okruženje koje omogućuje menadžmentu da uspješno upravlja.

..

KOJE TEME SMO ODABRALI ZA VAS: 

– transformacija – čega, kako, gdje i kada
– promjene upravljačkih modela – kuda ide upravljanje
– menadžment i kontroling još snažniji partneri
– kako razviti svo potrebno znanje u vlastitoj organizaciji
– strategija razvoja kadrova – koga zapošljavamo
– kako povezati strategiju poslovanja i strategiju održivosti
– mijenjanje poslovnih modela – zašto je upravo to najteže
– ESG – tema za sve, ne samo za velike
– IBCS u službi agilnog odlučivanja

nova
naslovna

ZBOG ČEGA JE BILO VRIJEDNO POSJETITI OVU KONFERENCIJU: 

1. Bavimo se temama kojima se ove godine bave sve najvažnije svjetske poslovne konferencije 
2. Sjajni predavači iz Njemačke, Austrije, Slovenije i Hrvatske donose know-how, rješenja i prakse ready-to-use
3. Slušati ćete ono što trebate i primjeniti – što prije, to bolje
4. Uživat ćete u networkingu uz 200-300 posjetitelja iz zemlje i inozemstva, naše sponzore i partnere
5. Na već tradicionalnom C-panelu upoznati ćete fantastične menadžere (C-level) koji će iz prve ruke komentirati svoja transformacijska iskustva

Spikeri

TRANSFORMACIJA POSLOVANJA JE DUGOROČAN PROCES KOJI SE SASTOJI OD:

1. Digitalne transformacije koja podrazumijeva:

– automatizaciju poslovnih procesa kako bi se poboljšala efikasnost, smanjili troškovi i povećala brzina operacija,
– razvoj umjetne inteligencije i korištenje naprednih analitika za donošenje informiranih odluka.

2. Organizacijske transformacije koja treba omogućiti:

– promjenu organizacijske kulture, poticanje razvoja kompetencija, poticanje inovacija, povećanje agilnosti i promicanje suradnje,
– redizajn organizacijske strukture i poslovnih procesa, radi veće fleksibilnosti i efikasnosti.

3. Tržišne transformacije i transformacije poslovnog modela što se odnosi na:

– inovacije u razvoju novih proizvoda i usluga, prilagodbu proizvoda specifičnim tržišnim segmentima,
– razvijanje novih poslovnih modela, strateških partnerstva, servitizacije ili ekonomije dijeljenja (sharing economy).

4. Ekološka transformacija i kreiranje strategije održivosti:

– kreiranje strategije, poslovnog modela i ciljeva koji su snažno fokusirani na smanjenje negativnog utjecaja na okoliš,
– jačanje poslovne prakse koja promiče društvenu odgovornost i etičko poslovanje.

5. Financijska transformacija koja podrazumijeva:

– optimizaciju troškova kroz bolje upravljanje resursima, smanjenje nepotrebnih troškova i povećanje operativne efikasnosti,
– stvaranje novih izvora prihoda kroz inovativne proizvode, usluge, strateška partnerstva, nove poslovne modele ili tržišta.

ŠTO JE ZAJEDNIČKO SVIM OBLICIMA TRANSFORMACIJA KOJE NAS ČEKAJU: 

Znanje i kompetencije.

Transformaciju poslovanja prate brojne nove regulative koje se nadograđuju na postojeće.
Vrlo je izvjesno da će u budućnosti još značajniji naglasak biti na regulativama vezanim uz kibernetičku sigurnost i ESG. Uz to postojeći MSFI/HSFI postaju sve složeniji, a ISO i ostali slični standardi sve širi.

Za svaku organizaciju i svakog djelatnika ključne su specifične kompetencije, agilni timovi kompetentnih ljudi s multifunkcionalnim znanjima, koji prihvaćaju nove digitalne alate, kreiraju inovacije i preuzimaju odgovornost u donošenju autonomnih odluka. Znanje koje je danas potrebno, nadilazi sposobnosti bilo kojeg pojedinca, a glavna vještina koja se traži – brzo napuštanje već naučenog i lako prihvaćanje novih znanja.

Najbezbolnije sada prolaze one organizacije koje oduvijek potiču kulturu stalnog učenja novih spoznaja i samostalnost pojedinca koji se odlično prilagođavaju različitim timovima. Učeće organizacije koje njeguju sistemski pristup vlastitom razvoju sada su u stanju brzo i efikasno prigrliti posve nove kompetencije.

A kako to uspijevaju?

Ispričat će nam to naši speakeri i panelisti, stručnjaci, konzultanti i menadžeri. Prijavite se već sada!

Predavači

Jasmina Očko

konzultant za kontroling, Kontroling Kognosko d.o.o. ( Hrvatska )

Kako se uspješno transformirati

O predavaču
Sadržaj

Poslovni svijet doživio je kroz povijest već brojne transformacije. Tako se i sada predviđa da će se u idućih desetak godina transformirati gotovo sve – od strategija, procesa, alata, proizvoda i usluga do radnog okružja. I to je proces koji će tražiti – kao i uvijek – potpuno nove kompetencije: nova znanja, vještine i sposobnosti.
No, što je u odnosu na sve prošle transformacije, danas drukčije? Drukčiji su brzina, snaga i opseg promjena.
Biznis danas više nije samo biznis. Osim stalnih inovacija na proizvodima i uslugama, koji moraju oduševiti zasićene kupce današnjice, osnovni je uvjet za uspjeh i održivost transformacija prema modernoj organizaciji u svakom smislu. Djelovanje stoga treba biti brzo i agilno, sa jakim i konkretnim strategijama.

Dennis Ramulić

Data analyst and RPA developer, Excelum ( Hrvatska )

Kako biti change manager

O predavaču
Sadržaj

Digitalna transformacija jedna je od najvažnijih transformacija koja poduzeća prolaze i jedan od najsnažnijih pokretača razvoja kontrolinga. I ne samo to, kontroling na krilima digitalnih alata može preuzeti vrlo aktivnu ulogu da bude u pravom smislu change manager i da potiče cijelu organizaciju da se što bolje strukturira i prihvati nove alate i razvija napredne tehnike njihovog korištenja…

Doris Mailänder

CEO, Mailaender Executive Plus GmbH ( Njemačka )

Moderno vodstvo u poslovnom okruženju – izazovi i uloge lidera u 21. stoljeću

O predavaču
Sadržaj

Tema koja sve više dobiva na važnost je – moderno vodstvo. U poslovnom okruženju gdje se ključne odluke donose na dnevnoj bazi, vidimo da zahtjevi prema menadžerima stalno rastu. Transformacija poslovnog svijeta kroz globalizaciju, digitalizaciju i nove oblike suradnje zahtijeva nove koncepte vodstva koji odgovaraju tim izazovima.
Kontroleri sve više preuzimaju uloge financijskih direktora, a sve više financijskih direktora napreduje do položaja izvršnih direktora. Ti se lideri suočavaju s novim izazovima, kao što su agilnost, tehnološka kompetencija, komunikacija i održivost.
Moraju se prilagoditi okruženjima koja se brzo mijenjaju, koristeći tehnologije poput umjetne inteligencije i automatizacije, istovremeno održavajući otvorenu komunikaciju s dionicima. Emocionalna inteligencija ovdje je ključna.

Boris Golob

CEO, STEP RI ( Hrvatska )

Servitizacija, stvaranje usluga iz postojećih proizvoda

O predavaču
Sadržaj

U svijetu koji se ubrzano mijenja, tradicionalni poslovni modeli više nisu dovoljni za održivost i rast. Kako bi zadržale konkurentsku prednost, organizacije se okreću servitizaciji proizvoda—stvaranju usluga temeljenih na postojećim proizvodima. Tako poduzeća podižu vrijednost ponude, stvaraju dodatne prihode, unapređuju profitabilnost i konkurentnost. Servitizacija, uz poticanje digitalizacije i omogućavanje dodatnih prihoda kroz “smart” proizvode, pruža priliku i za ekonomski održivu cirkularnu transformaciju poslovanja. Predavanje će kroz primjere prikazati kako servitizacija mijenja industrije i tržišta, postupak uvođenja, izazove, mogućnosti transformacije te ključne kompetencije za promišljanje i upravljanje.

Nikolina Kolarić

CSO (Chief Sustainability Officer), Hrvatska poštanska banka ( Hrvatska )

Izvještaj o održivosti - iskustva iz prve ruke

O predavaču
Sadržaj

Zašto se bavimo klimatskim promjenama u financijskom i nefinancijskom sektoru, kako točno i o čemu trebamo izvještavati, te kako okolišni rizici utječu na poslovanje, biti će teme o kojima ćemo razgovarati na predavanju o održivosti.

David Nerz

Savjetnik za kontroling, CA controller akademie ( Njemačka )

Pricing - pokretač uspješnog poslovanja

O predavaču
Sadržaj

Poznavanje važnosti ispravne cjenovne strategije omogućuje kontrolerima u podršci menadžerima da postignu i održe dugoročni uspjeh svoje tvrtke.
Prodajne cijene su jedan od najvažnijih ključnih čimbenika u tvrtki. U isto vrijeme prodajne cijene su jedna od najzanemarenijih tema. Uglavnom zbog činjenice da je nekoliko odjela uključeno u cijene, prije svega prodaja, marketing i uprava, ali niti jedan se odjel obično ne osjeća 100% odgovornom za to.
Kako bi ispunio ulogu vrijednog poslovnog partnera, zadatak modernog kontrolera je senzibilizirati svoje interne partnere za ovu vrlo važnu temu.
Definiranje KPI-ja i njihovo prikazivanje u izvješćima samo je jedna strana medalje. Štoviše, mnogo je važnije implementirati cjelokupni proces određivanja cijena počevši od strategije.
Većina tvrtki zapravo ne zna točno kako određivanje cijena utječe na njihov uspjeh, koje se vrste grešaka čine, koliko su uspješni u određivanja cijena i kako bi trebao izgledati moderni kontroling cijena.

Mihaela Smadilo

Leadership konzultant, ACT ( Hrvatska )

Poticanje transformacije i upravljanje promjenama: razumijevanje reakcija i otpora

O predavaču
Sadržaj

U ovoj prezentaciji pričati ćemo o različitim razinama otpora koje zaposlenici često pokazuju suočeni s promjenama. Konkretno, imamo tri uobičajene reakcije: “Ne razumijem”, što odražava nerazumijevanje nužnosti promjene; “Ne sviđa mi se”, što ukazuje na nelagodu ili nezadovoljstvo novim smjerom; i “Ne sviđaš mi se”, što naglašava kako osobni odnosi mogu značajno utjecati na prihvaćanje promjena. Prepoznavanje i razumijevanje ovih reakcija ključno je za učinkovito upravljanje promjenama. Također ćemo naglasiti ključnu ulogu koju menadžeri igraju u olakšavanju promjena. Kao lideri, menadžeri nisu samo izvršitelji, već i komunikatori i treneri koji mogu ublažiti otpor i stvoriti okruženje koje potiče promjenu i prilagodbu.
Na kraju, razmotrit ćemo vitalnu funkciju kontrolinga unutar ovog procesa. Učinkovit kontroling pruža potrebne podatke i povratne informacije za procjenu utjecaja promjene na organizaciju, a također pomaže u prepoznavanju područja koja mogu zahtijevati dodatnu podršku ili intervenciju.

Tilen Barbarić

Slovenija, vodeći BI konzultant, Zebra BI ( Slovenija )

Vrijeme je da modernizirate svoj pristup poslovnoj inteligenciji: moderne prakse i budući trendovi

O predavaču
Sadržaj

U današnjem poslovnom okruženju koje se brzo razvija, poslovni procesi prolaze kroz značajnu transformaciju. Ova prezentacija opisuje kako je ovladavanje vizualizacijom podataka postalo ključna vještina za poslovne profesionalce, omogućujući da poslovni procesi budu “lean” i podržavajući za donošenje odluka na temelju podataka. Uspoređivat ćemo tradicionalne i moderne metode poslovne inteligencije, fokusirajući se na alate kao što su Excel, PowerPoint i Power BI I Zebra AI. Polaznici će steći uvid u vještine i alate potrebne za uspjeh u ovoj novoj eri poslovne transformacije.

Silvija Novačić

CFO, TDK Croatia ( Hrvatska )
O panelistu

Snježana Mihalčić Lohninger

CFO, Porsche Inter Auto ( Hrvatska )
O panelistu

Milena Vušak

Direktor poslovnog razvoja, Nelt Europe ( Hrvatska )
O panelistu

Ivan Belić

Co CEO, Notch ( Hrvatska )
O panelistu
shutterstock 2208207781

KOME JE KONFERENCIJA BILA NAMIJENJENA: 

Ova konferencija osmišljena je kako bi ispunila očekivanja:

– vlasnika poduzeća,
– top-menadžera i onih koji to žele poslati,
– kontrolera svih razina,
– menadžera prodaje, marketinga,
– menadžera nabave, proizvodnje,
– analitičara, planera, 
– menadžera računovodstva i financija,
– IT stručnjaka koji rade na poslovnim rješenjima koja su potpora kontrolingu (BI, DW, planiranje)
– voditelja agilnih timova, pojekt menadžera,
– HR menadžera,
– svih ostalih koji prate svjetske trendove u upravljanju.

Organizatori

Pokroviteljstvo

Galerija slika