3 ICCC: Kontroling – ekonomski partner menadžmenta

3 International Controlling Conference in Croatia – 05.11.2015.

 

Tema “Kontroling – ekonomski partner menadžmenta” bila je inspirirana trenutnim položajem kontrolinga u poduzećima regije. Govorilo se  o ulozi kontrolinga i najboljoj praksi u različitim branšama poslovanja u aktualnom trenutku.

Ako menadžeri osim znanja i iskustva u vlastitoj struci dobro razumiju principe upravljanja materijalnom i nematerijalnom imovinom – dakle visokom kompetencijom kontrolinga – onda je logična posljedica još uspješnije sveukupno upravljanje poduzećima.

 

3 iccc logo e1552251411787

 

Nagradu za najbolji kontroling projekt u Hrvatskoj za 2015. godinu dobila  je

ROMANA PETRIČEVIĆ iz poduzeća  COLAS Hrvatska za projekt pod nazivom “Kontrolersko praćenje općih troškova poslovanja”

 

Kontroling Kognosko 3ICCC 05112015 149 1 e1552314833388

Predavači:

Kontroling Kognosko 3ICCC 05112015 247 360x200 1

Mr.sc. Jasmina Očko

Otvaranje konferencije

Glavna tema ovogodišnje konferencije je “Kontroling – ekonomski partner menadžmenta”. Tema je inspirirana trenutnim položajem kontrolinga u poduzećima regije.

 

Kontroling Kognosko 3ICCC 05112015 205 360x200 1

Prof. Dr. Dr. h.c. mult Péter Horváth

Izazovi kontrolinga u eri digitalizacije

Vodeći stručnjaci poput Michaela E. Portera (Harvard Business School) ili Andrewa McAfeea i Erik Brynjolfsson (MIT Sloan School of Management) smatraju uvođenje digitalizacije u poduzeća predstavlja pravu “upravljačku revoluciju”.

Kontroling Kognosko 3ICCC 05112015 257 360x200 1

Siegfried Gänßlen

Kontroler kao poslovni partner menadžmenta

U ovoj prezentaciji imati ćemo priliku čuti priču čovjeka koji je prošao sve evolucijske faze – od uloge tradicionalnog kontrolera, do aktivnog sudionika i partnera pri odlučivanju i na kraju do prvog čovjeka multinacionalne kompanije Hansgrohe.

Kontroling Kognosko 3ICCC 05112015 361

Marija Buhač

Od strateških ciljeva do operativnih rezultata u ZZO Hercegovačko-neretvanske županije/kantona

ZZO Hercegovačko-neretvanske županije/kantona definirao je 2 glavna strateška, a oba su jasno usmjerena na povećanje učinkovitosti. No, da bi zdravstvene ustanove mogle nešto promijeniti, nužno je ciljeve operacionalizirati – postaviti standarde izvedbe, formirati normative postupaka, standarde zdravstvene zaštite. Drugim riječima – nužno je implementirati kontroling.

Kontroling Kognosko 3ICCC 05112015 399

Gunther Pichler

Želite li znati gdje gubite novac – umjesto da optimizirate učinak?

Kontroling pomaže kao poslovni partner s izgrađenim i razvijenim sustavom mjerenja. Menadžment na temelju toga vodi zaposlenike i kontrola procese. No, pravo je pitanje koliko je moguće potaknuti menadžere i zaposlenike da misle i djeluju samostalno u interesu društva?

Kontroling Kognosko 3ICCC 05112015 457

Von Daacke Matthias

Uloga kontrolinga u planiranju prodaje u grupi Blanco

U ovoj prezentaciji imati ćemo priliku vidjeti praktičnu ulogu kontrolinga u strateškom i operativnom planiranju velike globalno poznate multinacionalne kompanije, počevši od redefiniranja organizacijske strukture, strateških smjernica i ciljeva, do globalnog planiranja prodaje na operativnoj razini.

Kontroling Kognosko 3ICCC 05112015 621

Damjan Sinković

Razvoj kontrolerskog iskaza uspjeha u razvojno-proizvodnom poduzeću

Funkcija kontrolinga u poduzeću DOK-ING, koje se bavi razvojem i proizvodnjom robotiziranih strojeva specijalne namjene, počela se razvijati prije dvije i pol godine kao odgovor na sve kompleksnije interne i eksterne uvjete poslovanja.

Kontroling Kognosko 3ICCC 05112015 703

Andrej Lapajne

IBCS – najbolja praksa u projektiranju poslovnih izvještaja

G. Lapajne prezentirati će već vrlo široko rasprostranjen koncept International Business Communication Standards (IBCS) – skup pravila za vizualizaciju podataka i poslovnih izvješća koja se vrlo brzo šire u Europi, SAD-u i drugim dijelovima svijeta.

Kontroling Kognosko 3ICCC 05112015 669

Gordana Bauer

Komunikacija – ključ uspješnog kontrolinga

Trenerica Gordana Bauer na pristupačan način kroz primjere i interaktivne vježbe dodatno će osvijestiti sudionike koliko je važno psihološki pripremiti management za iznošenje loših informacija koje upućuju na novu strategiju i drugačija razmišljanja o vođenju tvrtke.

Galerija slika