10 ICCC – Kontroling novog doba

10th International Controlling Conference in Croatia, 11 November 2022

10 ICCC – Kontroling novog doba

11. studeni 2022. 

Uživo u Zagrebu, hotel Westin

Petak, 9,00 – 16,00 sati CET (UTC+1)

Nakon dvije online konferencije, ponovo idemo uživo! .

.Pod pokroviteljstvom ICV – Internationaler Controller Verein
konzultantsko poduzeće Kontroling Kognosko i Lider media organiziraju

10. Međunarodnu konferenciju o kontrolingu (ICCC).
Prezentacije će biti na hrvatskom i engleskom jeziku uz simultano prevođenje.

ŠTO SMO OVE GODINE PRIPREMILI ZA VAS: 

Jubilarna 10. ICCC donosi najaktualnije uvide u trenutak u kojem se nalazimo –kako u kontrolingu, tako i cijelom gospodarstvu Hrvatske, regije, ali i svijeta. Svijet nikad više neće biti isti. Istodobno prolaziti kroz digitalnu transformaciju, praviti zaokret prema ekološkoj održivosti i zelenoj ekonomiji, preživjeti višegodišnju pandemiju, rat i posljedično ekonomsku krizu, nitko do sada još nije isprobao.
Više nego ikada jasno je da će opstati oni koji se najbrže prilagode promjenama.

..

KOJE ĆEMO TEME IMATI PRILIKE SLUŠATI: 

  • – agilnost, volatilnost
  • – opskrbni lanci
  • – inovativnost, novi poslovni modeli,
  • – servitizacija
  • – digitalizacija, digitalna transformacija
  • – upravljanje temeljeno na informacijama
  • – održivi razvoj, ESG izvještavanje i EU taksonomija.

KOJI SU GLAVNI RAZLOZI ZA DOLAZAK: 

1. Izvrsni predavači i kvalitetna predavanja, iskustva iz prve ruke
2. Top-teme o kojima sada promišljaju svi menadžeri i kontroleri svijeta
3. Izvrsno mjesto za upoznavanje s novim trendovima i obvezama koje su pred nama
4. Networking, upoznavanje novih ljudi i alata za podršku kontrolingu
5. Upoznavanje s ICV-om, međunarodnom udrugom kontrolera.

ZAŠTO BAŠ TE TEME? 

Upravljanje kompanijama preko noći donijelo je nova pravila, većina starog više ne vrijedi, istodobno treba opstati i rasti, investirati i održavati, transformirati i očuvati ono što je bilo dobro.

Put ispred nas je nepoznat, neizvjestan, pun izazova i nepredvidivih ishoda. Mnogi će u ovoj oluji pronaći posve nove niše, mnogi će potpuno promijeniti smjer, neki će se izgubiti, no jedno je sigurno ‒ oluja neće tako brzo proći.

Onda kad izgleda da ni s čim više ne upravljamo, da nitko više ne vlada situacijom, od ključne su važnosti ažurni i točni podaci. Svaka kriza do sada podigla je kontroling na višu razinu, a tako je i sada.

Preko noći vrijede druga pravila. Do jučer smo se trudili da su proizvodnje što više lean, da su zalihe optimirane, da su troškovi isplanirani, da zaposlenici ispunjavaju KPI-jeve, da je kupac kralj. Do jučer smo se fokusirali na rast tržišnog udjela i pregovaračku moć i – sada to znamo – uživali u blagodati mirnog razdoblja.

Više ništa od toga nije isto. Proizvodnje stoje jer nema sirovina, uspjeh je sada nabaviti sigurnosne zalihe, o troškovima više nitko ne može ni pregovarati, a zaposlenici nikad nisu bili važniji. Planovi su transformirani u rolling-forecast projekcije koje pokušavaju procijeniti sutra. Kupac više ne može biti kralj. Ta je priča završila.

Nema sada priča o pregovaračkoj moći, prihodi nisu top-tema, profitabilnost jest.

Bitno je opstati. Ali ne stati.

 

KOJE PORUKE MOŽEMO OČEKIVATI: 

Mudro upravljanje ograničenim resursima u ovom kriznom trenutku treba moderirati otklonom od svega što sada nije nužno i ne donosi zaradu. Bolji fokus na najprofitabilnije postojeće i inovativnost u planiranju novih izvora prihoda sada su prioriteti.
Ali, apsolutno najveća pozornost sada mora biti na ljudima. Ništa od prije navedenog neće biti moguće proći bez agilnih timova inovativnih ljudi koji rade privrženi novoj strategiji i taktici. A put do toga traži najveću transformaciju – k tome da zaposlenici stvarno postanu najvažniji.

Investiranje u ljude, njihovu dobrobit, edukaciju i usavršavanje uvijet je svih uvjeta. Aktualna kriza radne snage sasvim će sigurno donijeti preokret u vrednovanju doprinosa zaposlenika i njihovoj većoj važnosti.
Ali jednako tako u većim zahtjevima u smislu potrebnih znanja, kvalitete i privrženosti ideji. I ovdje je ključno imati jasne parametre transparentnog vrednovanja i nagrađivanja, za poduzetnost i osjećaj vlastita postignuća.
I ovdje će kontroling morati dati odgovore na brojna nova pitanja. Velike su promjene pred nama, izazovi čekaju, a povijest će pamtiti ovo doba kao novo doba najvećih prijetnji i šansi. I zato posve sigurno možemo reći: kad ako ne sad – kontroling novog doba.

KOME JE KONFERENCIJA NAMIJENJENA: 

Ova konferencija osmišljena je kako bi ispunila očekivanja:

  • kontrolera svih razina,
  • vlasnika poduzeća,
  • top-menadžera,
  • menadžera prodaje, marketinga,
  • menadžera nabave, proizvodnje,
  • analitičara, planera,
  • menadžera računovodstva i financija,
  • IT stručnjaka koji rade na poslovnim rješenjima koja su potpora kontrolingu (BI, DW, planiranje).

PREDAVAČI: 

Otvaranje konferencije

 mr.sc. Jasmina Očko, Hrvatska, konzultant za kontroling, Kontroling Kognosko d.o.o.

Više… 

VUCA, digitalizacija i promjena uloge kontrolera: Kako nam implementacija i usvajanje agilnih koncepata pomaže u suočavanju s aktualnim izazovima

Jochen Fellhauer – Njemačka, voditelj kontrolinga, trener za agilnost i stručnjak za razvoj organizacije, SAP SE

Više… 

Kontroling nabave – Upravljanje dodanom vrijednošću nabave

Christoph Kopp, Austrija, suradnik i partner, voditelj odjela industrije i robe široke potrošnje, Horváth & Partners Management Consultants

Više… 

Kako stvoriti dodanu vrijednost u suradnji sa dobavljačima

mr.sc. Nataša Cikač – Hrvatska, konzultantica za nabavu i lanac opskrbe, vlasnica i direktorica Cronata d.o.o.

Više… 

Zamke u analizi podataka

Miroslav Varga, Hrvatska, martech specialist, Escape d.o.o.

Više… 

Servitizacija – megatrend i novi izazov za menadžere i kontrolere

Prof. dr. Ronald Gleich, Njemačka, akademski direktor na Center for Performance Management & Controlling Frankfurt School, su-voditelj ICV-Think Tank-a i član odbora IGC-a

Više… 

Budućnost kontrolinga - zašto govorimo o novoj ulozi kontrolinga?

Denis Petrović, Austrija, član uprave, Vienna-Gruppe

Više… 

Kontroling i empatija – mogu li zajedno?

Gordana Kastrapeli, Hrvatska, konzultant, trener i coach, Mynd

Više… 

Pripremite se za održivu budućnost - promjene koje će Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti (CSRD) donijeti našem poslovanju

Slaven Kartelo, Hrvatska, Partner , PricewaterhouseCoopers Savjetovanje d.o.o.

Više… 

C PANEL – KRIZNI MENADŽMENT NOVOG DOBA

PANELISTI:

Mesna industrija Ravlić d.o.o.

Ivana Ravlić CFO, Hrvatska

Više… 

Metal Product d.o.o.

Barbara Vuković CFO, Hrvatska

Više… 

Weltplast d.o.o.

Marijana Širić Sabljo CFO, Bosna i Hercegovina

Više… 

Čateks d.d.

Matija Bilandžija CEO, Hrvatska

Više… 

Polleo sport d.o.o.

Dinko Magazin, član Uprave, suvlasnik, Hrvatska

Više… 

PROGRAM
.

November 11

}

09,00 - 9,15

Jasmina Očko

Conference opening

More info

Konferenciju otvaramo konstatacijom da je oduvijek stalna samo promjena, ali da su promjene koje su se dogodile u zadnje dvije godine bitno drugačije od svih koje možemo pamtiti. Menadžment je izložen brojnim i različitim rizicima, svi polaze u isto vrijeme ili jedan za drugim, sa namjerom da tu i ostanu još nedefinirano vrijeme.
posljedično imamo – osim onih negativnih – i brojne pozitivne promjene: nove poslovne modele, snižavanje troškova, smanjenje asortimana, znatno jaču ekološku svijest, nova udruživanja, inovacije, ubrzanu digitalizaciju i nadasve veću agilnost.

Možemo li iz ove krize/ovih kriza svi izaći jači, bolji i mudriji nego ikada?

}

09,15 - 09,50

Jochen Fellhauer

VUCA, digitalizacija i promjena uloge kontrolera: Kako nam implementacija i usvajanje agilnih koncepata pomaže u suočavanju s aktualnim izazovima

More info

Ekonomski izazovi i okruženje koje se brzo mijenja općenito tjeraju tvrtke da neprestano reagiraju i usvajaju svoje poslovne modele. Osnovna uloga kontrolera je pomoći u usmjeravanju tvrtki kroz ove promjene. Digitalizacija i organizacijska agilnost pomažu kontrolerima da se bolje nose s ovim izazovima. Potrebne su nove kompetencije pa se uloga i pozicioniranje kontrolera mijenja prema pružanju veće dodane vrijednosti menadžerima.

}

09,50 - 10,25

Christoph Kopp

Kontroling nabave – Upravljanje dodanom vrijednošću nabave

More info

Nabava treba uravnotežiti različite i djelomice suprotne ciljeve: sigurnost opskrbe, pravu kvalitetu nabavljenih materijala, smanjenje troškova i optimizaciju radnog kapitala. Za upravljanje i upravljanje područjem nabave potrebna je transparentnost ostvarenja cilja i njegove dodane financijske vrijednosti.
Ova prezentacija ističe najsuvremeniji pristup kontrolinga nabave i pokazuje kako on doprinose stvaranju dodane vrijednosti za organizaciju.

}

10,25 - 11,00

mr.sc. Nataša Cikač

Kako stvoriti dodanu vrijednost u suradnji sa dobavljačima

More info

U vrlo specifičnoj i neočekivanoj situaciji u kojoj smo se svi našli uslijed krize uzrokovane pandemijom, nabava se možda i više od svih ostalih aktivnosti u poduzeću suočila za dodatnim pritiskom realizacije ostvarenja zadanih ciljeva. U uvjetima redovnog poslovanja nabavni timovi kontinuirano se bave postizanjem ušteda, ostvarenjem dodatne vrijednosti kroz suradnju sa dobavljačima te ublažavanjem rizika u lancu opskrbe.
No u vrijeme kada su tijekovi roba poremećeni, a nedostatak roba globalni problem, poduzeća opet moraju pronalaziti nove strategije i poslovne modele. Sigurno je da sve više do izražaja dolaze inovacije i pronalaženje alternativnih zamjena Stoga suradnja sa strateškim dobavljačima ima ključnu ulogu u stvaranju dodatne vrijednosti.
Izvrsnost u nabavi postaje ultimativni zadatak svakog menadžment, kako bi zadovoljili potrebe svojih krajnjih kupaca te povećali profit.

}

11,00 - 11,30

PAUZA
}

11,30 - 12,05

Prof. Dr. Ronald Gleich

Servitizacija – megatrend i novi izazov za menadžere i kontrolere

More info

Servitizacija – globalni megatrend…

Mogućnosti, izazovi i prepreke…

Posebna uloga servitizacije u upravljačkom računovodstvu…

}

12,05 - 12,40

Miroslav Varga

Zamke u analizi podataka

More info

Svatko tko se bavi analizom podataka bavi se više ili manje statistikom. No, statistika ima svoja pravila i ograničenja koja ne uzimamo uvijek u obzir.

Ova prezentacija će vam pokazati neke pogreške koje sam napravio uzimajući statistiku i podatke zdravo za gotovo.

}

13,45 - 14,20

C – PANEL

Krizni menadžment novog doba

More info

Panel okuplja 5 top menadžera koji upravo sada djeluju, upravljaju, investiraju i mijenjaju pod utjecajem velike krize. Ovih 5 menadžera dijele strast prema svom poslu, ali i privrženost kontrolingu – svi su prošli ili prolaze projekt implementacije kontroling funkcije i svi su educirani kontroleri.
Kako se nositi sa velikim brojem izazova, te kako sada koriste kontroling i svoja kontrolerska znanja reći će nam:

  1. Ivana Ravlić CFO – Mesna industrija Ravlić d.o.o. https://ravlic.com/
  2. Barbara Vuković CFO – Metal Product d.o.o. https://www.metal-product.hr/
  3. Marijana Širić Sabljo CFO – Weltplast d.o.o. https://weltplast.com/hr/
  4. Matija Bilandžija CEO – Čateks d.d. https://cateks.hr/
  5. Dinko Magazin, suvlasnik i član Uprave  – Polleo Sport d.o.o. https://polleosport.hr/

Moderator: Jasmina Očko

}

13,20 - 14,20

RUČAK

}

14,20 - 14,55

Denis Petrović

Budućnost kontrolinga – zašto govorimo o novoj ulozi kontrolinga?

More info

Budućnost je kontrolingu osigurana, ali također, sasvim je sigurno da će se njegova uloga mijenjati, kako se mijenja business, a posebno pod utjecajem digitalizacije. Već je oduvijek poznato da su u kontrolingu jedino promjene stalne, a u ovom trenutku od kontrolinga se očekuje da bude analitičar, prognozer, rezač troškova, menadžer promjena, motivator, moderator…
No, digitalna revolucija znatno ubrzava promjene i traži veliku agilnost i prilagodljivost prema neočekivanim promjenama u businessu. Kontroling mora biti sada, više no ikada tvornica informacija, kvalitetno mjesto  predviđanja i poslovni partner menadžera, a analitičke i komunikacijske vještine najvažnije je što jedan kontroler može ponuditi…

}

14,55 - 15,30

Slaven Kartelo

Pripremite se za održivu budućnost – promjene koje će Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti

More info

Pripremite se za održivu budućnost – promjene koje će Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti (Changes that Corporate Sustainability Reporting Directive – CSRD) donijeti našem poslovanju

Nekoliko godina imali smo nefinancijsko izvješćivanje. Međutim, novi CSRD će donijeti puno više obveznih zahtjeva kao što su širi opseg, obvezno jamstvo, koncept dvostruke materijalnosti, strategija održivosti, upravljanje rizicima, pravna odgovornost uprave i još mnogo toga. Saznajte što možete očekivati ​​u novoj održivoj budućnosti.

}

15,30 - 16,05

Gordana Kastrapeli

Kontroling i empatija – mogu li zajedno?

 

More info

Zašto je empatija postala velika tema leadershipa?
Kako komunicirati istinu koju govore podaci?
U što se uopće možemo pouzdati kad su promjene stalne, a neizvjesnost velika?
Kroz odgovore na ta pitanja i još poneko vaše, nekoliko korisnih savjeta kako svladati komunikacijske prepreke i lakše ostvariti ciljeve – inspirirajte se i osnažite!

}

16,05 - 16,15

Jasmina Očko

Zatvaranje konferencije

Cjene i termini

Prijavite se već danas!

Redovna cijena nakon 07. listopada – 1450 kn + PDV / 192,44 € + VAT

Cijena za ICV članove – 1150 HRK + VAT / 152,63 € + VAT
.

Popusti:

10% popusta za pretplatnike Lidera
10% popusta za 3 – 6 sudionika iz istog poduzeća
20% 7 ili više sudionika iz istog poduzeća
50% popusta za studente

Za sva pitanja molimo kontaktirajte nas na: info@kognosko.hr

 

Prijavite se na newsletter

* indicates required
Kontroling Kognosko d.o.o. koristiti će podatke koje unesete u ovaj obrazac kako bi s Vama ostao u kontaktu te radi dostavljanja informacija o našem poslovanju i marketinških poruka. Ukoliko želite dalje primati naše obavijesti putem e-maila molimo Vas da označite donju e-mail dostavu informacija.
Naravno, u svakom trenutku možete povući privolu klikom na poveznicu za odjavu dostupnu u svakoj e-mail poruci koju pošaljemo ili slanjem zahtjeva na renato.ocko@kognosko.hr. S Vašim ćemo osobnim podacima postupati pažljivo. Za više informacija o načinu rukovanja Vašim podacima molimo posjetite našu web-stranicu. Klikom na gumb ispod dajete privolu za obradu vaših osobnih podataka na način sukladan ovim uvjetima.
We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.