Uživo u Zagrebu,
hotel Westin, Krsnjavoga 1
Petak, 9,00 – 16,00 sati CET (UTC+1)
.Pod pokroviteljstvom ICV – Internationaler Controller Verein
konzultantsko poduzeće Kontroling Kognosko i Lider media organizirali su
10. Međunarodnu konferenciju o kontrolingu (ICCC).
Prezentacije su bile na hrvatskom i engleskom jeziku uz simultano prevođenje.
Jubilarna 10. ICCC donijela je najaktualnije uvide u trenutak u kojem se nalazimo –kako u kontrolingu, tako i cijelom gospodarstvu Hrvatske, regije, ali i svijeta. Svijet nikad više neće biti isti. Istodobno prolaziti kroz digitalnu transformaciju, praviti zaokret prema ekološkoj održivosti i zelenoj ekonomiji, preživjeti višegodišnju pandemiju, rat i posljedično ekonomsku krizu, nitko do sada još nije isprobao.
Više nego ikada jasno je da će opstati oni koji se najbrže prilagode promjenama.
– agilnost, volatilnost
– opskrbni lanci
– inovativnost, novi poslovni modeli,
– servitizacija
– digitalizacija, digitalna transformacija
– upravljanje temeljeno na informacijama
– održivi razvoj, ESG izvještavanje i EU taksonomija
– empatija
1. Izvrsni predavači i kvalitetna predavanja, iskustva iz prve ruke
2. Top-teme o kojima sada promišljaju svi menadžeri i kontroleri svijeta
3. Izvrsno mjesto za upoznavanje s novim trendovima i obvezama koje su pred nama
4. Networking, upoznavanje novih ljudi i alata za podršku kontrolingu
5. Upoznavanje s ICV-om, međunarodnom udrugom kontrolera.
Upravljanje kompanijama preko noći donijelo je nova pravila, većina starog više ne vrijedi, istodobno treba opstati i rasti, investirati i održavati, transformirati i očuvati ono što je bilo dobro.
Put ispred nas je nepoznat, neizvjestan, pun izazova i nepredvidivih ishoda. Mnogi će u ovoj oluji pronaći posve nove niše, mnogi će potpuno promijeniti smjer, neki će se izgubiti, no jedno je sigurno ‒ oluja neće tako brzo proći.
Onda kad izgleda da ni s čim više ne upravljamo, da nitko više ne vlada situacijom, od ključne su važnosti ažurni i točni podaci. Svaka kriza do sada podigla je kontroling na višu razinu, a tako je i sada.
Preko noći vrijede druga pravila. Do jučer smo se trudili da su proizvodnje što više lean, da su zalihe optimirane, da su troškovi isplanirani, da zaposlenici ispunjavaju KPI-jeve, da je kupac kralj. Do jučer smo se fokusirali na rast tržišnog udjela i pregovaračku moć i – sada to znamo – uživali u blagodati mirnog razdoblja.
Više ništa od toga nije isto. Proizvodnje stoje jer nema sirovina, uspjeh je sada nabaviti sigurnosne zalihe, o troškovima više nitko ne može ni pregovarati, a zaposlenici nikad nisu bili važniji. Planovi su transformirani u rolling-forecast projekcije koje pokušavaju procijeniti sutra. Kupac više ne može biti kralj. Ta je priča završila.
Nema sada priča o pregovaračkoj moći, prihodi nisu top-tema, profitabilnost jest.
Bitno je opstati. Ali ne stati.
Mudro upravljanje ograničenim resursima u ovom kriznom trenutku treba moderirati otklonom od svega što sada nije nužno i ne donosi zaradu. Bolji fokus na najprofitabilnije postojeće i inovativnost u planiranju novih izvora prihoda sada su prioriteti.
Ali, apsolutno najveća pozornost sada mora biti na ljudima. Ništa od prije navedenog neće biti moguće proći bez agilnih timova inovativnih ljudi koji rade privrženi novoj strategiji i taktici. A put do toga traži najveću transformaciju – k tome da zaposlenici stvarno postanu najvažniji.
Investiranje u ljude, njihovu dobrobit, edukaciju i usavršavanje uvijet je svih uvjeta. Aktualna kriza radne snage sasvim će sigurno donijeti preokret u vrednovanju doprinosa zaposlenika i njihovoj većoj važnosti.
Ali jednako tako u većim zahtjevima u smislu potrebnih znanja, kvalitete i privrženosti ideji. I ovdje je ključno imati jasne parametre transparentnog vrednovanja i nagrađivanja, za poduzetnost i osjećaj vlastita postignuća.
I ovdje će kontroling morati dati odgovore na brojna nova pitanja. Velike su promjene pred nama, izazovi čekaju, a povijest će pamtiti ovo doba kao novo doba najvećih prijetnji i šansi. I zato posve sigurno možemo reći: kad ako ne sad – kontroling novog doba.
Ova konferencija osmišljena je kako bi ispunila očekivanja:
– kontrolera svih razina,
– vlasnika poduzeća,
– top-menadžera,
– menadžera prodaje, marketinga,
– menadžera nabave, proizvodnje,
– analitičara, planera,
– menadžera računovodstva i financija,
– IT stručnjaka koji rade na poslovnim rješenjima koja su potpora kontrolingu (BI, DW, planiranje).
mr.sc. Jasmina Očko, Hrvatska, konzultant za kontroling, Kontroling Kognosko d.o.o.
Jochen Fellhauer – Njemačka, voditelj Global Controlling Learning Agent Network, trener za agilnost i stručnjak za razvoj organizacije, SAP SE
Christoph Kopp, Austrija, suradnik i partner, voditelj odjela industrije i robe široke potrošnje, Horváth & Partners Management Consultants
mr.sc. Nataša Cikač – Hrvatska, konzultantica za nabavu i lanac opskrbe, vlasnica i direktorica Cronata d.o.o.
Miroslav Varga, Hrvatska, martech specialist, Escape d.o.o.
Prof. dr. Ronald Gleich, Njemačka, akademski direktor na Center for Performance Management & Controlling Frankfurt School, su-voditelj ICV-Think Tank-a i član odbora IGC-a
Denis Petrović, Austrija, član uprave, Vienna-Gruppe
Gordana Kastrapeli, Hrvatska, konzultant, trener i coach, Mynd
Slaven Kartelo, Hrvatska, Partner , PwC Hrvatska d.o.o.
C- Panel okuplja 5 top menadžera koji upravo sada djeluju, upravljaju, investiraju i mijenjaju pod utjecajem velike krize. Ovih 5 menadžera veže odlučnost i hrabrost, ali i strast prema poslu, te privrženost kontrolingu – svi su prošli ili prolaze projekt implementacije kontroling funkcije i svi su educirani kontroleri.
Kako se nositi sa velikim brojem izazova, te kako sada koriste kontroling i svoja kontrolerska znanja ispričali su nam:
Ivana Ravlić Devald CEO, Hrvatska
Barbara Vuković CFO, Hrvatska
Marijana Širić Sabljo CFO, Bosna i Hercegovina
Konferenciju otvaramo konstatacijom da je oduvijek stalna samo promjena, ali da su promjene koje su se dogodile u zadnje dvije godine bitno drugačije od svih koje možemo pamtiti. Menadžment je izložen brojnim i različitim rizicima, svi polaze u isto vrijeme ili jedan za drugim, sa namjerom da tu i ostanu još nedefinirano vrijeme.
posljedično imamo – osim onih negativnih – i brojne pozitivne promjene: nove poslovne modele, snižavanje troškova, smanjenje asortimana, znatno jaču ekološku svijest, nova udruživanja, inovacije, ubrzanu digitalizaciju i nadasve veću agilnost.
Možemo li iz ove krize/ovih kriza svi izaći jači, bolji i mudriji nego ikada?
Ekonomski izazovi i okruženje koje se brzo mijenja općenito tjeraju tvrtke da neprestano reagiraju i usvajaju svoje poslovne modele. Osnovna uloga kontrolera je pomoći u usmjeravanju tvrtki kroz ove promjene. Digitalizacija i organizacijska agilnost pomažu kontrolerima da se bolje nose s ovim izazovima. Potrebne su nove kompetencije pa se uloga i pozicioniranje kontrolera mijenja prema pružanju veće dodane vrijednosti menadžerima.
Nabava treba uravnotežiti različite i djelomice suprotne ciljeve: sigurnost opskrbe, pravu kvalitetu nabavljenih materijala, smanjenje troškova i optimizaciju radnog kapitala. Za upravljanje i upravljanje područjem nabave potrebna je transparentnost ostvarenja cilja i njegove dodane financijske vrijednosti.
Ova prezentacija ističe najsuvremeniji pristup kontrolinga nabave i pokazuje kako on doprinose stvaranju dodane vrijednosti za organizaciju.
U vrlo specifičnoj i neočekivanoj situaciji u kojoj smo se svi našli uslijed krize uzrokovane pandemijom, nabava se možda i više od svih ostalih aktivnosti u poduzeću suočila za dodatnim pritiskom realizacije ostvarenja zadanih ciljeva. U uvjetima redovnog poslovanja nabavni timovi kontinuirano se bave postizanjem ušteda, ostvarenjem dodatne vrijednosti kroz suradnju sa dobavljačima te ublažavanjem rizika u lancu opskrbe.
No u vrijeme kada su tijekovi roba poremećeni, a nedostatak roba globalni problem, poduzeća opet moraju pronalaziti nove strategije i poslovne modele. Sigurno je da sve više do izražaja dolaze inovacije i pronalaženje alternativnih zamjena Stoga suradnja sa strateškim dobavljačima ima ključnu ulogu u stvaranju dodatne vrijednosti.
Izvrsnost u nabavi postaje ultimativni zadatak svakog menadžment, kako bi zadovoljili potrebe svojih krajnjih kupaca te povećali profit.
Servitizacija – globalni megatrend…
Mogućnosti, izazovi i prepreke…
Posebna uloga servitizacije u upravljačkom računovodstvu…
Svatko tko se bavi analizom podataka bavi se više ili manje statistikom. No, statistika ima svoja pravila i ograničenja koja ne uzimamo uvijek u obzir.
Ova prezentacija će vam pokazati neke pogreške koje sam napravio uzimajući statistiku i podatke zdravo za gotovo.
Budućnost je kontrolingu osigurana, ali također, sasvim je sigurno da će se njegova uloga mijenjati, kako se mijenja business, a posebno pod utjecajem digitalizacije. Već je oduvijek poznato da su u kontrolingu jedino promjene stalne, a u ovom trenutku od kontrolinga se očekuje da bude analitičar, prognozer, rezač troškova, menadžer promjena, motivator, moderator…
No, digitalna revolucija znatno ubrzava promjene i traži veliku agilnost i prilagodljivost prema neočekivanim promjenama u businessu. Kontroling mora biti sada, više no ikada tvornica informacija, kvalitetno mjesto predviđanja i poslovni partner menadžera, a analitičke i komunikacijske vještine najvažnije je što jedan kontroler može ponuditi…
Pripremite se za održivu budućnost – promjene koje će Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti (Changes that Corporate Sustainability Reporting Directive – CSRD) donijeti našem poslovanju
Nekoliko godina imali smo nefinancijsko izvješćivanje. Međutim, novi CSRD će donijeti puno više obveznih zahtjeva kao što su širi opseg, obvezno jamstvo, koncept dvostruke materijalnosti, strategija održivosti, upravljanje rizicima, pravna odgovornost uprave i još mnogo toga. Saznajte što možete očekivati u novoj održivoj budućnosti.
Kontroling i empatija – mogu li zajedno?
Zašto je empatija postala velika tema leadershipa?
Kako komunicirati istinu koju govore podaci?
U što se uopće možemo pouzdati kad su promjene stalne, a neizvjesnost velika?
Kroz odgovore na ta pitanja i još poneko vaše, nekoliko korisnih savjeta kako svladati komunikacijske prepreke i lakše ostvariti ciljeve – inspirirajte se i osnažite!
Mr.sc. Jasmina Očko, Hrvatska, konzultant za kontroling, Kontroling Kognosko d.o.o.
Konzultant za implementaciju kontrolinga i trener za područje kontrolinga. Kontinuirano prikuplja najnovija kontrolerska
znanja u Europi i Americi, te implementira u poduzeća i organizacije u Hrvatskoj i regiji. Licencirani je partner Controller
Akademie Munich, vodeće njemačke akademije za kontroling. Voditeljica je ICV radne skupine Hrvatska – najveće
međunarodne udruge kontrolinga, autor je nekoliko višemjesečnih edukacija za kontrolere i menadžere.
Jochen je trener za agilnost, stručnjak za organizacijski razvoj, te voditelj tima za uvođenje kontrolinga u SAP-u. Oblikuje budućnost rada u kontrolingu, pokrećući transformaciju njegove agilne organizacije. Član je ICV radne skupine “Agilni kontroling”. Također je su-voditelj projekta gradske digitalizacije “Smart City Bad Schönborn”.
Prethodne uloge u SAP-u: kontroling ljudskih potencijala CoE (lipanj 2015. – kolovoz 2019.),
upravljanje ljudskim potencijalom – viši interni strateški konzultant (prosinac 2011. – svibanj 2015.),
Lean upravljanje procesima za financije, ljudske resurse i uslužne procese, upravljanje promjenama – voditelj odjela za
strukovno osposobljavanje poslovne informacijske tehnologije (srpanj 2004. – studeni 2011.),
SAP CRM konzultant (rujan 2000. – srpanj 2004.)
Izvan SAP-a – predavač na Sveučilištu Zeppelin Friedrichshafen, Institut za korporativno upravljanje i ekonomiju (listopad 2010. – lipanj 2012.)
Christoph Kopp 17 godina surađuje sa financijskim direktorima međunarodnih industrijskih poduzeća i poduzeća robe
široke potrošnje na transformaciji njihova područja te je specijaliziran za kontroling i financije s fokusom na strategiju i
organizaciju CFO-a, upravljanje i pravno izvješćivanje, planiranje, troškovno računovodstvo i analizu profitabilnosti kao i
funkcionalni kontroling.
Također je blisko surađivao s organizacijama za nabavu i lanac opskrbe, pomažući im da poboljšaju kontrolu upravljanja. Christoph ima magisterij iz poslovne administracije na Sveučilištu za ekonomiju i poslovanje u Beču.
Nataša Cikač, pomaže tvrtkama iz različitih grana industrije da kroz edukacije i savjetovanje unaprijede svoj proces nabave te ostvare izvrsnost. Pokrenula je program Nabavna akademija u 3 modula, jedinstvenu edukaciju na tržištu koji je do sada prošlo preko 250 polaznika iz Hrvatske i regije (www.nabavna-akademija.com.hr). Stručno znanje stekla je u realnom sektoru, od početničkih i menadžerskih pozicija, kontinuirano se educira iz područja nabave, lanca opskrbe, lean managementa. Kandidat je na doktorskom studiju na Ekonomskom fakultetu, član je Stručnog vijeća u HUND, predavač na Konferenciji o nabavi te drugim stručnim skupovima, gost predavač na fakultetima, nositelj programa „Voditelj skladišnog poslovanja“, redovni kolumnist i komentator u stručnim časopisima. Stručni je vještak za financije, računovodstvo, bankarstvo, knjigovodstvo i poreze.
Miroslav je jedini martech stručnjak u regiji koji je ujedno u peterostruki djed. Možda čak i u Svijetu. Toliko je dugo u
poslu da je vjerojatno ispravio više svojih pogrešaka nego što su drugi stručnjaci dosad učinili. Neke od tih grešaka će
iznijeti u svom izlaganju jer su sve greške napravljene tuđim novcem.
Stoga osjeća potrebu dio tih troškova vratiti zajednici.
Ronald Gleich je profesor menadžmenta i kontrolinga na Frankfurtskoj školi za financije i menadžment.Njegova istraživanja usmjerena su na aktualna pitanja kontrolinga i mjerenja učinka. Autor je jednog od vodećih udžbenika kontrolinga na njemačkom govornom području (Controlling, 14. izdanje, zajedno s P. Horváthom/M. Seiterom, Vahlen-Verlag), suurednik Controlling-Beratera (Haufe-Verlag ) i sudirektor ICV- Ideenwerkstatta, think tanka pri ICV-u. Također je konzultant u vodećim njemačkim poduzećima. Nakon studija bankarstva i poslovne administracije u Stuttgartu, doktorirao je i habilitirao na Sveučilištu u Stuttgartu. Nakon završetka profesorske funkcije na Sveučilištu Hohenheim, g. Gleich je bio profesor industrijskog menadžmenta na Sveučilištu EBS od 2003. do srpnja 2020., gdje je također obnašao razne rukovodeće pozicije. G. Gleich također je bio partner u konzultantskoj tvrtki za upravljanje Horváth & Partners od 2001. do 2005. godine, a partner i dioničar na Horváth Academy je bio od 2012. do 2018. godine.
Obrazovanje: Executive MBA, WU Wirtschaftsuniversität Wien, MBA iz globalne ekonomije, Carlson School of
Management, Sveučilište Minnesota
Iskustvo: Prije dolaska u Vienna-Grruppe – upravljačke funkcije i vođenje konzultantskih projekata u Austriji i Hrvatskoj u različitim područjima (transport, logistika, energetika, zdravstvo i socijalne usluge):
-financijski direktor u Fonds Soziales Wien
-grupni financijski direktor u UNIGEA Renewable Energy
-direktor u Contrast i Ernst & Young Management Consulting
– glavni konzultant u KMPG Hrvatska – poslovno savjetovanje
Izdvojeni konzultantski projekati – ÖBB Holding AG Grupa, Austrijsko savezno ministarstvo rada, socijalne skrbi i zaštite
potrošača, APIS IT, A1.
Gotovo 20 godina predano pomaže liderima i svima zainteresiranima za osobni i poslovni razvoj da bolje razumiju sebe i svoj tim, unaprijede vještine komunikacije i vođenja, te postižu uspjeh u skladu sa svojim vrijednostima. Sve je počelo NLP treningom još 2001. godine, a od 2004. kad je u SAD-u certificirana za trenera i coacha NLP-a i HNLP-a, razvoj drugih postaje njezin profesionalni poziv.
Posebno je posvećena razvoju lidera. Menadžere, poduzetnike i sve koji imaju voditeljsku ulogu uči i ohrabruje da budu fleksibilni, odvažni i strastveni lideri koji žive svoje vrijednosti. Radi in-house treninge i savjetovanje za tvrtke i organizacije. Vodi treninge vođenja i timske dinamike, treninge NLP-a, komunikacijskih i prezentacijskih vještina, motivacijske radionice, te osobni i poslovni coaching. Stalno se educira (NLP, sistemski coaching, Brain Based Leadership, hipnoterapija, logoterapija…) i usavršava kroz mentorske i supervizijske programe.
Slaven se pridružio PwC-u još 2002. godine. Od tada je sudjelovao kao voditelj u revizijama tvrtki iz raznih industrija kao što su farmacija, distribucija, maloprodaja, trgovina i proizvodnja sa naglaskom na proizvodnju FMCG, u Hrvatskoj kao i drugih tržišta u regiji. Proveo je četiri mjeseca na međunarodnom zadatku u Rusiji. Slaven ima veliko iskustvo u primjeni MSFI i HSFI, uključujući savjetovanje o financijskom i nefinancijskom izvješćivanju. Također stručnjak je u raznim složenim računovodstvenim pitanjima i implementaciji kontrola u poslovnim procesima. U ulozi partnera Slaven je posvetio svoje vrijeme podizanju svijesti o razvoju izvješćivanja o održivosti i usmjeren je na probleme zaštite okoliša i načina njihova rješavanja.
Slaven je i član uprave u vijeću Hrvatske revizorske komore gdje aktivno podupire revizorsku struku.
Mesna industrija RAVLIĆ je obiteljsko poduzeće u kojem treća generacija preuzima upravljačku funkciju. Ivana Ravlić Devald zaposlena je u poduzeću gotovo 15 godina i trenutno obnaša funkciju izvršnog direktora.
Mesna industrija RAVLIĆ proizvodi svježe meso i mesne prerađevine. Proizvodnja je smještena u jednom od najmodernijih objekata u Hrvatskoj i nalazi se u blizini Osijeka, u Petrijevcima. Ravlić proizvodi osvojili su mnoga priznanja i nagrade za kvalitetu, a u asortimanu se nalaze: svježe meso, meso za grill, polutrajni i tradicionalni trajni proizvodi.
RAVLIĆ trenutno ima preko 50 mesnica na području Republike Hrvatske i zapošljava preko 300 zaposlenika. Diljem Hrvatske brand RAVLIĆ je postao sinonim za svježe i kvalitetno meso i tradicionalne mesne proizvode proizvedene na nov i moderan način. To je ujedno filozofija proizvođača: Garantirati kupcima da je meso koje kupuju kvalitetno, svježe i domaće, te proizvedeno na siguran i moderan način.
Metal Product obiteljsko je poduzeće s 55 godina iskustva čiji je core business proizvodnja opreme za niski, srednji i visoki napon u sektoru energetike.Izvozno je orijentirano poduzeće s više od 80% prihoda od izvoza te 250 zaposlenih.
Barbara je diplomirala i magistrirala na Ekonomskom fakultetu u Zagebu. Studij je nastavila na Cass Business School, University of London gdje je stekla titulu magistra znanosti iz Strateškog menadžmenta s najvišim pohvalama te Beta Gamma Sigma priznanje kao jedna od 10% najboljih studenata generacije. Barbara se dodatno školovala na Harvard University i University of California, Berkeley. Nagrađena Posebnom rektorovom nagradom za vođenje studentskog projekta Case Study Competition. 2014. godine Barbara se priključila obiteljskom poduzeću kao treća generacija koja sudjeluje u upravljanju. Od početka u Metal Productu prošla je razne odjele – nabavu, inozemnu prodaju, proizvodnju i skladište kako bi što kvalitetnije upoznala svaki aspekt poslovanja te je od 2018. godine preuzela funkciju financijske direktorice. Udana je i majka dvojice sinova i jedne kćeri.
Preko 75% svojih proizvoda plasira na inozemna tržišta – najvećom mjerom u Švedsku, Hrvatsku, Nizozemsku, Njemačku, Francusku, Norvešku, Austriju, Sloveniju, Italiju, Švicarsku, ali i Srbiju, Crnu Goru, i na Kosovo.
S obzirom da Europske regulative idu u smjeru poticanja ekološki osviještenih proizvođača (zelene proizvodnje), a destimulira proizvodnje koje ne vode brigu o racionalnom korištenju otpada nastalog u procesu proizvodnje, energentima koji se koriste u procesu proizvodnje, strateški je poduzeće usmjereno prema razvoju novih ekološko prihvatljivijih proizvoda.
Matija Bilandžija predsjednik Uprave Čateksa, prije toga osam godina CFO, a od 2016-2022. i predsjednik NO. Ima više od 10 godina iskustva u području kontrolinga, strategije i investicija. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu 2008., dok je na Poslijediplomskom sveučilišnom studiju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 2012. godine stekao titulu sveučilišnog specijalista financijskih tržišta i institucija. Čateks d.d. je najstarije tekstilno poduzeće u Hrvatskoj, jedno od najvećih u regiji, te najstarijih u jugoistočnom dijelu Europe. Proizvodni program je objedinjen pod imenom Compago i sastoji se od 4 segmenta: Defend (vojni program), Medical (medicinski program), Protect (zaštitni) i Home (kućanski program). Veliki dio prihoda Čateks ostvaruje u inozemstvu, najviše u Njemačku, Nizozemsku, Poljsku, Latviju, Litvu, Španjolsku, Englesku, Sloveniju, Švicarsku, Kuvajt i dr. Nova Uprava najveći naglasak stavlja na transformaciju kompanije razvijanjem vlastitih R&D kapaciteta kako bi se omogućila proizvodnja tehničkog tekstila i ostalih tehničkih materijala izrazito naprednih tehnoloških svojstava za vojnu industriju, medicinski sektor, prehrambenu industriju, građevinski sektor, automobilsku industriju i sl.
Dinko Magazin poduzetnik je od ranih dana. Diplomirao je na sveučilištu Libertas, paralelno već vodeći svoje dvije prvo osnovane tvrtke. Također, završio je na najprestižnijem mađarskom sveučilištu Corvinus Budapest – Executive MBA poslijediplomski studij. Kao bivši veslač i vaterpolist, smatra da je sport jedan od važnijih elemenata u razvoju svakog pojedinca.
Polleo Sport je najveći specijalizirani lanac trgovina sportske i zdrave prehrane za sportaše, rekreativce te ljude koji brinu o vlastitom zdravlju. Naše usko područje specijalizacije su proizvodi sportske prehrane i ostali dodaci prehrani koji uz pravilan i pravovremen savjet našeg stručnog osoblja postaju pravo oruđe u postizanju vaših ciljeva.
Kroz vlastitu mrežu od 30 poslovnica i jakom distribucijom u mass marketu, Polleo Sport je lider u svojoj industriji. U svom portfelju ima 13 vlastitih robnih marki i vlastitu proizvodnju. Budućnost Polleo Sport vidi u izvoznim tržištima i jakim pozicioniranjem u EU.