Data Analytics

Od podatka do mudrosti – 100 sati najnovije edukacije

 

Od podatka do mudrosti – 100 sati najnovije edukacije

.

Došlo je vrijeme u kojem podataka ima i previše, ali je malo pravih uvida, ključnih informacija i mudrosti. Svaki dan niću novi alati, snažan je fokus na njima, a puno manje na suštini – svrsi zbog kojeg alati postoje. Implementiranu tehnologiju rijetko tko zna ispravno i u velikoj mjeri – koristiti, a tehnologija se razvija brže no što menadžeri od toga mogu imati koristi.

Ova edukacija doprinos je kvalitetnijem razumijevanju zašto su informacije „nafta 21. stoljeća“ i što sa podacima treba učiniti da dosegnemo iskoristivu mudrost.

1. generacija edukacije Data Analytics održati će UŽIVO se u terminu: 14.10.- 17.12.2021. godine!
Prijave su u tijeku.

Biti DATA ANALYST  znači odabrati zanimanje o kojem priča cijeli svijet u trenutku kada se piše njegova povijest!

.
Okupili smo tim vrhunskih stručnjaka iz 6 područja i kreirali 100 sati potpuno novog i jedinstvenog programa. Osnova i baza su stvarni primjeri iz prakse koji se obrađuju kroz 6 područja, članovi tima koriste iste primjere i razvijaju ih od početka događaja do zaključnog mišljenja.

.

Članovi tima i njihova područja:

JASMINA OČKO – Kontroling i storytelling
MARIO KORBAR – DWH i data management
TONI MILUN – Statistika za data analytics
ALEN ŠKUGOR – PowerBI
DAVOR LOZIĆ – Python
UNA H.ARAPOVIĆ – IBCS

RENATO OČKO – organizacija i prodaja

Po čemu se naš program razlikuje od ostalih programa sličnog naziva?

.
Termin DATA ANALYTICS posljednjih godina jedan od najkorištenijih termina na svijetu. Svi o njemu govore, tumači se na razne načine.
Jedna je stvar ako o DATA ANALYTICS govore informatičari, a druga ako ga promatramo kroz prizmu korisnika – menadžmenta,  kontrolinga, odnosno svih onih koji informacije pretvaraju u mudrost i na temelju toga donose odluke.

Većina sličnih Data Analytics programa fokusirana je primarno na usvajanje tehničkih i IT znanja. Ovaj program kreće od potreba korisnika informacija (ne-informatičara)  i od pitanja – kakve informacije trebamo i za što? Tko zna – u našem businessu – što na što utječe? Tko prati kako se podaci pune? Tko ima znanje o tome što su točni podaci? I na kraju – tko zna pravilno tumačiti i povezivati informacije? Kako izgraditi veliku sliku željenog self-service izvještajnog sustava temeljenog na businessu i njegovim ciljevima?

Potpuno pogrešno je misliti da je sve to samorazumljivo, da se izvještajni sustav gradi više-manje jednoobrazno, te da je glavni problem tehnička izvedba. Upravo suprotno – svaka organizacija je potpuno unikatna i jedinstvena i izgranja sustava uvijek kreće od korisnika. Ako prikupljanje podataka shvatimo samo kao tehničko pitanje, ako mislimo da su čarobne riječi AL ili ML rješenje poslovnih problema što će odraditi data scientist, onda smo miljama daleko od rješavanja naših konkretnih potreba.

Ovaj program osim što se bavi suštinom, usmjeren je na upravljanje kakvo očekujemo u budućnosti. Dakle, bavi se problematikom potrebnom apsolutno svakom poduzeću i organizaciji.

Informatička tehnologija 21. stoljeća omogućuje da u većoj mjeri i ne-informatičari mogu koristiti moćne alate sami (uz adekvatnu edukaciju), za većinu aktivnosti više ne trebaju developere, koriste self-service BI sustave i razvijaju ih u realnom vremenu prema potrebama businessa.
IT podrška potrebna je kod implementacije i kasnije u iznimnim situacijama. Sve ostalo korisnici rješavaju sami – kontrolerske i raznovrsne statističke analize odrađuju se uz par klikova, IBCS vizualizacija na dohvat je ruke…
Konačni cilj je storytelling. Nije dovoljno decision-makere samo opskrbiti (točnim) informacijama. Treba isporučiti znanje, mudrost…treba ispričati razumljivu i korisnu priču koja je nastala na podlozi raznovrsnih analiza i statističkih obrada. Milijun obrađenih informacija svedenih na 3 prava pokazatelja i 5 rečenica komentara. Ova edukacija bavi se time.

.

Od prikupljanja podataka do odluka koje čine razliku!

.

O programu

  • Koristimo case studies iz prakse radi plastičnog prikaza konkretnog problema
  • Koristimo praksu koju sami živimo
  • Alati su samo podloga, fokus je na suštini
  • Primjeri su kombinacija životnih situacija, kontrolinga, statistike, računovodstva, BI alata, eseja (storytelling) i savjetovanja menadžmenta

Dinamika održavanja nastave je tri mjeseca – dva puta mjesečno po dva dana, od 09:00 do 16:00 sati.
Program ima ukupno 100 sati, od toga 65% predavanja, 30% vježbi, grupnog rada i 5% domaće zadaće – rješavanja problemskih zadataka.

Kome je ova edukacija namijenjena

  • Kontrolerima koji se pripremaju za iduće desetljeće
  • Podatkovnim analitičarima koji žele postati poslovni analitičari/razumjeti business
  • Menadžerima koji misle analitički i žele razumjeti što je „ispod izvještaja“
  • Marketing-analitičarima koji analiziraju tržišta, kupce, marketinške kampanje (osim digitalnih)
  • Programerima koji žele postati poslovni analitičari /razumjeti business
  • Računovođama i financijašima koji se usmjeravaju prema kontrolingu i internim korisnicima
  • Svima koji smatraju da je data-analyst zanimanje budućnosti
    .

Biti DATA ANALYST danas, izazovno je zbog toga što se IT podrška vrlo brzo mijenja i razvija, treba vremena da se savlada jedna generacija BI alata, a već se razvija druga. Onaj tko je znanja stekao u velikim old-school kompanijama ima posve drugi pogled od nekog tko počinje u data analytics u startup-u. Trenutno u praksi možemo vidjeti najmanje 3 generacije BI alata. Ova je škola namijenjena modernom shvaćanju modeliranja podataka sa self-service korištenjem, te glavnim fokusom na storytelling.

Ciljevi programa

Danas je veći problem kako analizirati velike količine podataka nego kako ih prikupiti. Međutim, analiziranje ne znači puko slaganje podataka u silose da bi bili sortirani i grupirani po sličnim svojstvima ili samo povezivanje više različitih podataka u korelirane cjeline. To može i stroj.

Cilj edukacije je analiziranje podataka koristeći znanja o businessu, čvrstim ekonomskim teorijama i principima, te povezivanje navedenog sa mogućnostima moderne IT tehnologije. Ova edukacija razbija staru logiku učenja u silosima i donosi moderna znanja o prikupljanju i modeliranju podataka, o statističkim metodama i funkcijama, BI alatima, te standardima vizualizacije poslovnih analiza.

Cilj je  suvislo analiziranje odabranih segmenata podataka koji su bitni, koji povezuju aktivnosti tržišta sa internim operacijama, njih sa ciljevima i odgovornostima, a sve to u skladu sa korporacijskom kulturom i načinom rukovođenja trenutnog menadžmenta.

Metode rada:

Edukacija se odvija u Kontroling centru Kognosko u Zagrebu, potpuno uređenom i opremljenom za višednevni rad. U nastavi se koristi interaktivan wireless smart-board, projektor bez sjene, skener, pin-board, white-board, flip chart.

Za postizanje ciljeva svake pojedine teme, kontinuirano se izmjenjuju slijedeće metode rada:
• predavanja,
• rješavanje zadataka i vježbi,
• grupni rad – rješavanje problemskih zadataka,
• igranje uloga prema scenariju,
• diskusije i debate u debatnim timovima,
• konzultacije nakon predavanja te domaći rad 

Prodaja

Renato Očko
+385 1 779 3619
info@kognosko.hr

Mjesto održavanja:
Kontroling centar Kognosko

Termini održavanja

0 Nema slobnodnih mjesta 10 Još nekoliko slobnodnih mjesta 15 Dovoljno slobodnih mjesta

.

Zašto odabrati ovu edukaciju…
.

Trendovi govore da će zanimanje DATA ANALYST biti jedno od najtraženijih zanimanja idućeg desetljeća. 

Donosimo vam – na potpuno jedinstven i unikatan način – pregršt najrazličitijih tehnika i alata koje ćemo koristiti nad originalnim bazama podataka – onako kako se to radi u praksi. Bavimo se suštinom, alati su samo alati.  Ponesite laptop!

Pogledajte detalje programa za svaki modul:

Tri mjeseca – 4 dana mjesečno (dva puta po dva dana) = 100 nastavnih sati (u terminu od 09:00 do 16:00 sati) 

Modul 1

Kontroling- temelj i ishodište, početak i kraj
1. dio - Razumjeti suštinu - 8 sati

Kontroling je zadnja linija obrane od podatkovne anarhije i prva linija borbe za točnu i ažurnu informaciju.
Nije teško izgubiti se u moru podataka – a to je trenutak kad više ne vidimo od šume drvo i od drveta šumu, Zato se trebamo opskrbiti konkretnim, klasičnim ekonomskim znanjima koja su konstanta na putu prema otkrivanju činjenica. Najvažniji i najteži zadatak u kontrolingu je milijun podataka pretvoriti u prave informacije.
Poznato je da informacija treba biti malo koliko je dovoljno i puno koliko je neophodno, no to je puno lakše reći nego realizirati.

Premalo informacija znači nebrigu, previše informacija znači neznanje. Zato treba mudro odabrati što i kako analizirati, te kako brzo i ažurno doći do rezultata.

2. dan - Najbolje tehnike analiza - tips and tricks - 8 sati

U ovom modulu biti će prezentirana „velika slika“ koju kontroling mora imati, a koja mora biti temeljena na klasičnim ekonomskim znanjima. Iz tog razloga baviti ćemo se transformacijom menadžerima ne osobito korisnog RDG-a u kontrolerski Iskaz uspjeha, te bilance stanja u omjere i razmjere. Izraditi ćemo analize RUC-a, prodajnih faktora, prosječnih nakupa, utvrditi što nam govori pravilo banane, te zašto je Paretovo pravilo jedno od najboljih analitičkih alata.
Izraditi ćemo analizu zaliha, potraživanja, troškova (npr. transporta, rada, skladištenja, marketinga, administracije), analizu učinaka radnog vremena, analizu prodajnih cijena, rabata…
Svi primjeri rađeni su na konkretnim bazama podataka.

Predavač

Jasmina Očko

Modul 2

Principi analize poslovnih podataka  – DWH i data management

1. dio - Podatkovni ekosustav - 8 sati

Na ovom ćemo modulu obraditi osnovne principe analize poslovnih podataka. Upoznat ćemo polaznike s podatkovnim ekosustavom, nastojeći pri tome demistificirati i pojasniti jezikom razumljivim poslovnim korisnicima IT-evski „mumbo jumbo“ vezan uz različite IT sustave za obradu, pohranu i analizu podataka (OLTP, OLAP, HTAP, …), proces prikupljanja i pripreme podataka za analizu (ETL, stage, data warehouse, …), različite programske jezike i alate vezane uz obradu i analizu podataka (SQL, DAX, MDX, Python, R, …) te različite modele izgradnje i upotrebe IT sustava (on-premise, cloud).
Budući za analizu iole kompleksnijeg skupa podataka podatkovni analitičar treba biti u stanju kreirati adekvatni analitički model podataka, na ovom modulu ćemo obraditi osnovne principe organizacije i modeliranja podataka. U osnovnim ćemo crtama upoznati polaznike s različitim metodama analize podataka (usporedna analiza, analiza trenda, analiza ranga,  analiza kontribucije, analiza frekvencije, Pareto analiza, analiza varijance, analiza korelacije, …) i njihove prezentacije (izvještavanje, vizualizacija).

2. dio - Analiziranje poslovnih podataka - 8 sati

Budući je fokus edukacije na analizi poslovnih podataka, pozabavit ćemo se i poslovnim procesima, odnosno dijagramima poslovnih procesa kao ishodištem za analizu poslovnih podataka. Upoznat ćemo polaznike i s Data Sense Analysis Patterns © konceptom za izgradnju analitičkih sustava korištenjem predefiniranih analitičkih predložaka (uzoraka).

Izložene koncepte ćemo popratiti praktičnim primjerima i vježbama. Za izradu praktičnih primjera i vježbi na seminaru koristimo alat Microsoft Excel.

Pojedine teme, kojih se na ovom modulu dotičemo samo u osnovnim crtama (npr. dohvat i priprema podataka za analizu, statistička analiza podataka, vizualizacija podataka, …), će biti detaljno obrađene na drugim modulima u sklopu ovog programa „Data Analytics“.

Predavač

Mario Korbar

Modul 3

Statistika za data analytics

1. dio - Statistički alati - 8 sati

Statistička analiza je jedan od temelja analize podataka pa se tako i statističke metode sve više koriste u kontrolingu.

Na ovom ćemo se modulu kroz praktične primjere iz poslovanja upoznati s razlikom: uzorak ili populacija, mjerama centralne tendencije i varijabilnosti. Upoznat ćemo najčešće korištene distribucije: normalnu, jednoliku, binomnu, Studentovu t-distribuciju i njihovu primjenu u praksi.

Intervali pouzdanosti dat će nam odgovor na pitanja poput: koliki optimalan broj proizvoda trebamo naručiti ili proizvesti da se ne dogodi da proizvoda nestane na policama, a da se istovremeno ne gomilaju zalihe.

2. dio - Statistički alati - 8 sati

Naučit ćemo testirati hipoteze da bismo saznali koja marketinška metoda je bolja između dviju ponuđenih ili jesmo li uspješniji od konkurencije.

Naravno, nezaobilazni su korelacija, regresijski i trend modeli, jer je za procjenu budućeg poslovanja važno otkriti na koji se način povećava broj vaših korisnika – radi li se možda o približno konstantnom apsolutnom iznosu ili postotnom iznosu ili možda o modelu potencije. Također ćemo obraditi višestruki regresijski model jer u praksi uvijek više varijabli utječe na jednu zavisnu poput profita vaše kompanije.

Sve primjere obrađivat ćemo u dobro poznatom alatu Microsoft Excel.

Predavač

Toni Milun

Modul 4

PowerBI – uvjet bez kojeg se ne može

1. dio - Dohvat podataka i njihova inicijalna obrada - 8 sati

Kako analiziramo ogromnu količinu podataka, s kakvim mikroskopom “zaranjamo” u najsitnije detalje, kako se lako “igramo” s raznim pogledima na podatke?
U ovom modulu pronaći ćemo korisnu informaciju u podacima koristeći alat za poslovnu inteligenciju. Proći ćemo kroz sva tri koraka.
Prvi korak je dohvat podataka i njihova inicijalna obrada (filtriranje, grupiranje, spajanje…) kako bi pročistili podatke i fokusirali se na segment koji nas zanima (tzv. ETL).

2. dio - Izrada podatkovnog modela i priprema za izvještavanje - 8 sati

U sljedećem koraku izrađujemo dimenzijski podatkovni model (OLAP), odabiremo i izračunavamo ključne pokazatelje koji će nam dati najbolji uvid u podatke.

Zadnji korak je interaktivna vizualizacija s kojom lako možemo promijeniti dubinu i kut gledanja na podatke, koja nam pokazuje samo bitno i zorno predočava zaključak.
Analizu radimo na praktičnim primjerima koristeći alat Microsoft Power BI.

Predavač

Alen Škugor

Modul 5

Korak dalje uz Python

Osnovne postavke - 8 sati

Razvojni put modernih analiza podataka ide u raznim smjerovima, a jedan od – već sada najčešće korišten – je uz pomoć Pythona.

Što je Python, koja mu je svrha, koji su mu dosezi i kako nam može pomoći u razvoju analiza podataka u konkretnim organizacijama i poduzećima? Može li klasični korisnik npr. kontroler uspješno ovladati Pythonom i koliko je zahtjevna njegova edukacija ?
Glavni dio modula usmjeren je na prezentaciju osnovnih elemenata programiranja – uživo na konkretnim primjerima te odgovore na pitanja – što trebamo učiniti da sve viđeno napravimo sami? 

Predavač
Davor lozic

Davor Lozić

Modul 5

Storytelling

 

Kako ispričati priču? - 8 sati

Storytelling zaista nije još jedna od onih buzzwords koje se koriste kao mamac za pridobivanje pažnje bez pokrića. Svi koji se desetljećima bavimo kontrolingom živimo za dobru priču svaki svoj radni dan. Dobra priča uvijek je bila imperativ.
A zašto se onda sada o tome odjednom govori? Vjerojatno zato što je IT tehnologija preuzela u svoje ruke i automatizirala veliki dio analitičkog posla, i tu se stvorila (realna) opasnost da će se u potpunosti zaobići ljudski mozak koji povezuje sve informacije u zajedničku smislenu priču.

Pronaći iglu u plastu sijena, korisnu informaciju u milijun podataka, novi uvid, istinu koje nitko nije ni svjestan, a stavlja sve dosad viđeno u sasvim novu perspektivu – to je ultimativni cilj svakog kontrolera.
Iako izgleda samorazumljivo, nije tako jednostavno kako se čini. Ali se može naučiti. I to na ovom modulu.

Predavač
Davor lozic

Davor Lozić

Modul 6

Vizualizacija uz IBCS

1 dio - IBCS Success Rules - 8 sati

Prethodnih 5 modula je dalo uvid u složenost obrade velike količine podatka, a sve u svrhu dolaska do vrijednih informacija. Međutim, što ako se ti podaci pogrešno vizualiziraju tj. interpretiraju?Vizualizacija podataka je već godinama hot topic u poslovnom svijetu. Međutim, mogućnost manipulacije vizualizacijom podataka ne samo da je veliki problem za razumijevanje podataka i informacija koje isti trebaju prenijeti, već je i velika opasnost za samo poslovanje tvrtke. Pogrešno prikazani podaci vode do pogrešnih poslovnih odluka koje potencijalno mogu biti kobne za poslovanje tvrtke. Nasreću, postoji globalno, praktično rješenje kako bi spriječili nehotično pogrešno prikazivanje poslovnih podataka.
U ovom modulu upoznat ćete se s IBCS® Standardima (International Business Communication Standards). IBCS® Standardi predstavljaju prijedloge za pravilan konceptualan i vizualan dizajn poslovne komunikacije koja obuhvaća dizajn dijagrama i tablica, izvješća i prezentacija. Pristup se zasniva na skupu konceptualnih, percepcijskih i semantičkih pravila. Semantička pravila osmislio je profesor Rolf Hichert – začetnik IBCS® koncepta.

2. dio - Vizualizacija - case study - 8 sati

Cilj ovih standarda je izgradnja koncepta kojim se na jedinstveni način grafički i tabelarno prikazuju poslovni rezultati, baš kao što je notni zapis globalno pismo glazbe, jednako razumljiv i korišten u svim dijelovima svijeta. Uvjet je globalno širenje IBCS® Standarda kako bi postali univerzalni jezik poslovnog izvještavanja.
Preko 100 pravila definiranih u 7 područja (IBCS® SUCCESS FORMULA) te grupiranih u 3 kategorije čine uvjet da bi poslovna komunikacija bila u skladu s IBCS® Standardima. Nakon upoznavanja s istima, upoznat ćemo se također i s alatom koji nam u praksi omogućuje primjenu IBCS® Standarda – Zebra BI.  Zebra BI nudi opciju primjene u Excelu, ali i u POWER BI-u. Na konkretnim primjerima bit će prikazana primjena IBCS® Standarda pri dizajnu dijagrama i tablica, izvješća i prezentacija, kao i brojne mogućnosti vizualizacije koje pružaju obje opcije alata.

Predavač

Una H.Arapović

14.10.-17.12.2021.datumdansatipredavač
1. modul14-15.10.2021. četvrtak-petak09,00-16,00Jasmina Očko
2. modul28-29.10.2021. četvrtak-petak09,00-16,00Mario Korbar
3. modul04-05.11.2021. četvrtak-petak09,00-16,00Toni Milun
4. modul16 -17.11.2021. utorak-srijeda09,00-16,00Alen Škugor
5. modul30.11.2021. utorak09,00-16,00Davor Lozić
5. modul01.12.2021. srijeda09,00-16,00Jasmina Očko
6. modul16-17.12.2021. četvrtak-petak09,00-16,00Una H. Arapović

Predavači

Trener i konzultant za implementaciju kontrolinga. Kontinuirano prikuplja najnovija kontrolerska znanja u Europi i Americi, te implementira u poduzeća u Hrvatskoj i regiji. Licencirani je partner i trener Controller Akademie Münich, vodeće njemačke akademije za kontroling. Voditeljica ICV radne skupine Hrvatska – najveće međunarodne udruge kontrolinga. Autor nekoliko višemjesečnih edukacija za kontrolere i menadžere.

Marijevo najveće područje interesa u IT vodama vezano je uz implementacije poslovnih rješenja, na kojima je u različitim fazama karijere sudjelovao u različitim ulogama, najprije kao programer, dizajner te voditelj razvoja, a potom kao poslovni konzultant i voditelj projekata, te trenutno kao osnivač i direktor poduzeća Data Sense d.o.o. koja implementira poslovna rješenja. Kroz iskustvo stečeno na projektima, prepoznao je spregu mehanizama kontrolinga i efikasnih IT alata koji ih podupiru. Stoga je, u posljednjih nekoliko godina, implementacija efikasne IT potpore kontrolingu u fokusu njegovog stručnog interesa. Mario je iskusan predavač, nositelj certifikata Microsoft Certified Trainer od 1998. godine, a tijekom karijere je održao u Hrvatskoj i inozemstvu više desetaka seminara iz područja primjene Office programa, baza podataka i vođenja projekata.

Toni Milun je predavač Matematike i Statistike na Visokom učilištu Algebra. Diplomirao je na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu završio je poslijediplomski specijalistički studij “Statističke metode za ekonomske analize i prognoziranja”. Trenutno pohađa doktorski studij iz Ekonomije na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Prije 8 godina pokrenuo je obrazovni portal https://www.tonimilun.com/ za što je dobio nagradu “Ponos Hrvatske”. Voditelj je i koautor emisije “Financijalac”, koautor je udžbenika iz matematike za srednju školu, te savjetnik u području primijenjene matematike i statistike. Zaposlen u: Visoko učilište Algebra, Zagreb

Završio Elektrotehnički fakultet  u Zagrebu. Radio je u Siemensu kao projektant automatiziranih sistema u termoelektranama, u Plivi na poziciji validatora računalnih sistema u periodu. Završio postdiplomski studij DSM (Diploma Study in Management) na Zagrebačkom sveučilištu. Radio u kontrolingu Vipneta od 2002. do 2011. od kojih šest godina kao voditelj kontrolinga u marketingu. Nakon toga radi u Tele2 kao voditelj kontrolinga i voditelj odjela poslovne inteligencije.

Davor lozic

Davor Lozić je predavač na Veleučilištu Velika Gorica i ZŠEM-u, predaje i radi na projektima vezanim uz BIG DATA i AI. Zanima ga prediktivna analiza i statističko učenje računalno vođenim metodama.
Uz sustave za upravljanje bazama podataka, predaje o operacijskom sustavu Linux i tečajevima programiranja.
Davor je radio na razvoju poslovnog softvera, vodeći tim od 15+ inženjera s naglaskom na modeliranju podataka i prediktivnim analizama.

Una H.Arapović je kontroler sa 10-godišnjim iskustvom i certificirani IBCS Analyst. Nakon završenog diplomskog studija usmjerenja „Financijski menadžment“, završila poslijediplomski specijalistički studij „Marketing posebnih područja“. Završila je vodeću njemačku akademiju za kontroling CA Controller Akademie® München i stekla CA Diplomu. Završila Kognosko školu kontrolinga. Devet godina je članica najveće međunarodne udruge kontrolera – ICV – Internationaler Controller Verein. Profesionalnu karijeru gradi u području kontrolinga u multinacionalnim kompanijama s iskustvom rada u bankarskoj, naftnoj, telekomunikacijskoj te distribucijskoj industriji. Zaposlena u: Orbico Group, Zagreb

Literatura

“Upravljanje radnim kapitalom” grupa autora

Knjiga “Upravljanje radnim kapitalom” prati edukaciju na 1.modulu – Kontroling – temelj i ishodište, početak i kraj.

Knjiga je uključena u cijenu edukacije.

 

knjiga WCM

Prijavite se

Moguće je plaćanje u 3 rate.
U cijenu je uključena knjiga "Upravljanje radnim kapitalom"

Cijena:

12.500 kn + PDV

Prijavnica

Prijavite se na Data Analytics


Nazovite nas na +385 1 779 3619

Prijavite se na newsletter

* indicates required
Kontroling Kognosko d.o.o. koristiti će podatke koje unesete u ovaj obrazac kako bi s Vama ostao u kontaktu te radi dostavljanja informacija o našem poslovanju i marketinških poruka. Ukoliko želite dalje primati naše obavijesti putem e-maila molimo Vas da označite donju e-mail dostavu informacija.
Naravno, u svakom trenutku možete povući privolu klikom na poveznicu za odjavu dostupnu u svakoj e-mail poruci koju pošaljemo ili slanjem zahtjeva na renato.ocko@kognosko.hr. S Vašim ćemo osobnim podacima postupati pažljivo. Za više informacija o načinu rukovanja Vašim podacima molimo posjetite našu web-stranicu. Klikom na gumb ispod dajete privolu za obradu vaših osobnih podataka na način sukladan ovim uvjetima.
We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.